Overslaan naar content

HR Assistant

Op locatie
  • Vlodrop, Limburg, Nederland
Human Resources

Functieomschrijving

Kom jij ons team versterken als accurate en positief ingestelde



HR Assistant



Houd jij te allen tijde het hoofd koel? Ontgaat je geen enkel detail? Wil je instappen in de ‘ride’ van je leven? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als HR assistant ben je in samenwerking met twee HR consultants verantwoordelijk voor de administratieve processen van onze HR afdeling. Je beantwoordt alle HR gerelateerde vragen van medewerkers. Veel regelen, ontzorgen en drie stappen vooruit denken zijn eigenschappen die bij jou passen en waarbij jij je goed voelt.




Wat ga je doen?


  • Je ondersteunt de HR afdeling op administratieve processen, houdt deze bij en denkt mee in digitalisering hiervan.
  • Je stelt diverse arbeidsgerelateerde contracten en overeenkomsten op.
  • Je ondersteunt het wervingsproces. Bijvoorbeeld door mee te denken over de juiste wervingskanalen, het maken van afspraken voor sollicitatiegesprekken en het beheren van Recruitee.
  • Je bereidt alles voor wat noodzakelijk is voor de salarisverwerking en hebt nauw contact met de organisatie die de salarisadministratie voor ons uitvoert.
  • Je signaleert termijnen bij administratieve procedures en mutaties.
  • Je verzorgt de verzuimregistratie. Je bent samen met de HR consultant verantwoordelijk voor het naleven van de Wet Verbetering Poortwachter.
  • Je bent beheerder van ons personeelsregistratiesysteem (Afas).
  • Je archiveert en draagt zorg voor de personeelsdossiers.
  • Je verwerkt urenstaten, boekt loonmutaties, voert controles hierop uit en bespreekt geconstateerde afwijkingen met medewerkers, leidinggevenden en HR consultants.
  • Je werkt conform wet- en regelgeving en geldende voorschriften.

Ten slotte speel je een rol in alles wat we tegenkomen aan HR uitdagingen. Naast je dagelijks werk, kun je participeren in projecten, die je leuk vindt en die bij je passen.

Vereisten

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt een afgeronde MBO+ of HBO opleiding richting HR/personeelszaken.
  • Je denkt mee met het team en bent pro-actief.
  • Je houdt van een dynamische omgeving en kunt snel schakelen tussen werkzaamheden.
  • Je hebt relevante werkervaring opgedaan.
  • Je hebt kennis van organisatieprocessen en vindt het leuk je vast te bijten in ons personeelsinformatiesysteem.
  • Je bent accuraat en kunt prioriteiten stellen.
  • Je heb kennis van de Engelse taal.


Wat wij bieden:

  • Een internationale en dynamische omgeving waarin je samenwerkt met gepassioneerde en enthousiaste collega's, die met plezier werken aan onze producten die dagelijks wereldwijd amusement opleveren voor veel mensen;
  • Veel aandacht voor de ontwikkeling van onze medewerkers, zowel via onze eigen Vekoma Achtbaanschool en Vekoma Engineering Academy als daarbuiten. Bij Vekoma Rides krijg je de kans om je vaardigheden en kennis te ontwikkelen en door te groeien in jouw functie;
  • De leukste uitjes die georganiseerd worden door onze activiteitencommissie;
  • Dagelijks verse soep en gratis fruit om jouw energie op peil te houden en te zorgen voor een gezonde werkomgeving.



Bij Vekoma Rides bieden we niet alleen een uitdagende stage, maar ook een inspirerende werkomgeving waarin je samenwerkt met gedreven en ambitieuze collega's. Onze passie voor het maken van unieke en onvergetelijke attracties zorgt voor een sociale en familiaire sfeer op de werkvloer. Join the ride of a lifetime!


Wil je meer weten?

Neem dan contact op met Lieke van den Hombergh, HR-consultant via lieke.van.den.hombergh@vekoma.com

Interesse?

Solliciteer dan met een druk op onderstaande knop ''solliciteren''.


Wij zijn enthousiast om aan een samenwerking te beginnen!

of