Functieomschrijving
We zijn op korte termijn op zoek naar een:
Medewerker Accounting - Finance
Als Medewerker Accounting binnen het Finance team werk je aan de juiste, tijdige en efficiënte verwerking en betaling van inkoopfacturen. Je voert nauwkeurige controles uit, houdt de voortgang bij en speelt een centrale rol in het Purchase to Pay (P2P) proces. Bovendien lever je een actieve bijdrage aan het optimaliseren van de werkprocessen binnen de crediteurenadministratie en projectenorganisatie.
Wat ga je doen?
- Je boekt, verwerkt en codeert inkoopfacturen in het systeem.
- Je verzorgt het volledige betaalproces van begin tot eind.
- Je bent het aanspreekpunt voor vragen van leveranciers over inkoopfacturen en behandelt ontvangen betalingsherinneringen
- Je bent het interne aanspreekpunt voor het gehele P2P proces
- Je verwerkt bankmutaties en beheert het kasboek
- Je monitort betalingstermijnen en analyseert ouderdomsanalyses
- Je controleert de verwerkte gegevens in de crediteurenadministratie op juistheid en volledigheid
- Je bent vanuit het P2P proces betrokken bij en levert een bijdrage aan de projectenorganisatie
- Je controleert de output en verzorging van de rapportages
- Je levert actief een bijdrage aan projecten en optimalisering van de werkprocessen op het gebied van crediteurenadministratie
Vereisten
Wat verwachten wij van jou?
- Je beschikt over de relevante vakkennis op mbo-niveau, verworven door bijv. bedrijfsadministratie niveau 4;
- Bij voorkeur kennis en vaardigheden met het gebruik van Easy Invoice en/of Isah;
- Je beheerst de Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk;
- Je werkt zelfstandig en kunt je werkzaamheden efficiënt organiseren op basis van prioriteiten;
- Je beheert analytisch vermogen voor het samenstellen van de benodigde informatie uit de gevoerde bedrijfsadministratie;
- Je bent klantgericht en werkt goed samen met anderen;
Wat wij bieden:
- Een veelzijdig functie die tussen de 0,6 en 1,0 FTE ingevuld kan worden;
- Een internationale en dynamische omgeving waarin je samenwerkt met gepassioneerde en enthousiaste collega's, die met plezier werken aan onze producten die dagelijks wereldwijd amusement opleveren voor veel mensen;
- Veel aandacht voor de ontwikkeling van onze medewerkers, zowel via onze eigen Vekoma Achtbaanschool en Vekoma Engineering Academy als daarbuiten. Bij Vekoma Rides krijg je de kans om je vaardigheden en kennis te ontwikkelen en door te groeien in jouw functie;
- Mogelijkheid om twee dagen per week vanuit huis te werken, met flexibele werktijden;
- De leukste uitjes die georganiseerd worden door onze activiteitencommissie;
- Dagelijks verse soep en gratis fruit om jouw energie op peil te houden en te zorgen voor een gezonde werkomgeving.
Bij Vekoma Rides bieden we niet alleen een uitdagende baan, maar ook een inspirerende werkomgeving waarin je samenwerkt met gedreven en ambitieuze collega's. Onze passie voor het maken van unieke en onvergetelijke attracties zorgt voor een sociale en familiaire sfeer op de werkvloer. Join the ride of a lifetime!
Wil je meer weten?
Neem dan contact op met Lieke van den Hombergh, HR Consultant (lieke.van.den.hombergh@vekoma.com).
Interesse?
Solliciteer dan met een druk op onderstaande knop ''solliciteren''.
Wij zijn enthousiast om aan een samenwerking te beginnen!
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!