Overslaan naar content

Customer Service Coördinator

Op locatie
  • Vlodrop, Limburg, Nederland
Customer Service Engineering

Functieomschrijving

Als Customer Service Coördinator analyseer je de aanvragen om (technische) ondersteuning en de verzoeken om advies van klanten/eigenaren van attracties. Je draagt zo mogelijk oplossingen aan of zorgt ervoor dat je alles binnen de organisatie in gang zet en regelt zodat de klant zo snel mogelijk een antwoord ontvangt en geholpen is. Voor technisch inhoudelijke ondersteuning kun je terecht bij collega’s.


Wat ga je doen?

  • Je neemt aanvragen en orders in behandeling die betrekking hebben op de technische ondersteuning van klanten/eigenaren van attracties;
  • Je bent verantwoordelijk voor het offreren, de orderintake, de coördinatie en afhandeling inzake de vraag van de klant en stelt rapportages op over de wijze van afhandeling;
  • Je signaleert, bemiddelt en anticipeert op eventuele knelpunten, afwijkingen of verstoringen in de voortgang, kwaliteit en/of kosten van de toegewezen opdrachten en vraagstukken en lost deze in nauwe afstemming met de opdrachtgever/klant op;
  • Je geeft adviezen over de optimalisering en/of aanpassingen van bestaande attracties en/of te leveren onderdelen aan de opdrachtgever/klant, ondersteund door de Sustaining Development Engineers en Field Service Engineers;
  • Je beoordeelt de verzoeken om ondersteuning of advies, zonodig op locatie bij de klant, in breder perspectief en adviseert de klant terzake;
  • Je coördineert de realisatie van toegewezen specifieke projectopdrachten betreffende aanpassingen van bestaande attracties.

Vereisten

Wat verwachten wij van jou?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau (bijv. HBO Technische Bedrijfskunde, HBO Werktuigbouwkunde of een aanverwante MBO-opleiding met relevante werkervaring);
  • Je bent pro-actief en vindt het leuk om zaken te regelen en uit te zoeken;
  • Je kunt goed samenwerken, denkt over kaders heen en weet makkelijk je weg te vinden in de organisatie;
  • Je hebt een aantal jaar relevante werkervaring;
  • Je communicatieve vaardigheden zijn goed ontwikkeld;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je zet de klant op 1, bent tactvol en resultaatgericht;
  • Je vindt het leuk om incidenteel klanten te bezoeken.


Wat wij bieden:

  • Een internationale en dynamische omgeving waarin je samenwerkt met gepassioneerde en enthousiaste collega's, die met plezier werken aan onze producten die dagelijks wereldwijd amusement opleveren voor veel mensen;
  • Veel aandacht voor de ontwikkeling van onze medewerkers, zowel via onze eigen Vekoma Achtbaanschool en Vekoma Engineering Academy als daarbuiten. Bij Vekoma Rides krijg je de kans om je vaardigheden en kennis te ontwikkelen en door te groeien in jouw functie;
  • De leukste uitjes die georganiseerd worden door onze activiteitencommissie;
  • Dagelijks verse soep en gratis fruit om jouw energie op peil te houden en te zorgen voor een gezonde werkomgeving.

Bij Vekoma Rides bieden we niet alleen een uitdagende baan, maar ook een inspirerende werkomgeving waarin je samenwerkt met gedreven en ambitieuze collega's. Onze passie voor het maken van unieke en onvergetelijke attracties zorgt voor een sociale en familiaire sfeer op de werkvloer. Join the ride of a lifetime!


Wil je meer weten?

Neem dan contact op met Stijntje Leenen, HR Consultant Stijntje.Leenen@Vekoma.com.


Interesse?

Soliciteer dan met een druk op onderstaande knop ''solliciteren''


Wij zijn enthousiast om aan een samenwerking te beginnen!

of