Overslaan naar content

Accountmanager (Key Account)

  • Op locatie
    • Vlodrop, Limburg, Nederland
  • Account Management

Functieomschrijving

Op korte termijn zijn wij op zoek naar een:

Accountmanager (Key Account)

Als Accountmanager ben je binnen het accountteam verantwoordelijk voor het onderhouden en verder uitbouwen van de relatie met de toegewezen klant met focus op nieuwbouwprojecten. Je fungeert hierbij als het primaire aanspreekpunt hiervoor en weet met jouw sterke technische achtergrond en commerciële ervaring complexe klantvragen op te lossen en zakelijke kansen te benutten. Je zorgt ervoor dat de klant altijd de hoogste kwaliteit van service en ondersteuning ontvangt en werkt nauw samen met het accountteam en interne teams om de klanttevredenheid te maximaliseren.

 

Wat ga je doen?

  • Je assisteert de account directie verantwoordelijke bij het proactief onderhouden en versterken van de relatie met de klant.

  • Fungeren samen met directie verantwoordelijke voor dit specifieke account als het primaire aanspreekpunt voor de klant, waarbij je snel en professioneel vragen, problemen en feedback afhandelt.

  • Tijdens klantbesprekingen optreden als gastheer/gastvrouw en deze op een professionele manier begeleiden.

  • Leiding nemen bij nieuwe aanbiedingen voor nieuwbouw-projecten.

  • Verantwoordelijk voor het beheren van commerciële overeenkomsten en contracten met de klant.

  • Leiding nemen bij technische en scope discussies, overeenkomsten en belangrijke wijzigingen in technische documentatie.

  • Ondersteunen van projectmanagement bij lopende projecten zoals change orders.

  • Anticiperen op ontwikkelingen bij de klant en proactief voorstellen doen om hen te ondersteunen met producten, diensten, of verbeteringen in de dienstverlening van Vekoma.

  • Actief werken aan het versterken van de strategische relatie met de klant door diepgaande technische kennis en commerciële oplossingen aan te bieden.

  • Samenwerken met interne teams zoals after-sales, engineering en projectmanagement om de klanttevredenheid en algehele ervaring te verbeteren.

Vereisten

Wat verwachten wij van jou?

  • Minimaal een afgeronde Hbo-opleiding in een technische richting.

  • Minimaal 10 jaar werkervaring in een B2B-omgeving, bij voorkeur in een technisch-commerciële rol.

  • Sterke technische kennis en ervaring in het succesvol beheren van klantrelaties op hoog niveau.

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel met de klant als met interne teams.

  • Zeer klant- en oplossingsgerichtheid en in staat om technische vraagstukken te vertalen naar klantgerichte oplossingen.

  • In staat om interne collega's en afdelingen mee te krijgen en effectief samen te werken om de klant optimaal te ondersteunen en bij te dragen aan het behalen van gezamenlijke doelstellingen

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.

  • Bereid om regelmatig te reizen en flexibele werkuren in verband met tijdszones van de klant.

Wat wij bieden:

  • Een internationale en dynamische omgeving waarin je samenwerkt met gepassioneerde en enthousiaste collega's, die met plezier werken aan onze producten die dagelijks wereldwijd amusement opleveren voor veel mensen.

  • Professionele ontwikkelingsmogelijkheden en trainingsprogramma's.

  • De leukste uitjes die georganiseerd worden door onze activiteitencommissie.

 

Bij Vekoma Rides bieden we niet alleen een uitdagende baan, maar ook een inspirerende werkomgeving waarin je samenwerkt met gedreven en ambitieuze collega's. Onze passie voor het maken van unieke en onvergetelijke attracties zorgt voor een sociale en familiaire sfeer op de werkvloer. Join the ride of a lifetime!


Wil je meer weten?

Neem dan contact op met Stijntje Leenen,

HR-Consultant Stijntje.Leenen@Vekoma.com.

 

Interesse?
Solliciteer dan met een druk op onderstaande knop ''solliciteren''

 

of